اسمس مفهومی و سنگین فاز بالا92
SMS
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
دلتنگ روزگار
دنیای من بعد از تو
loveeee meee
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان SMS و آدرس fatimasms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 12245
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
فاطمه

آرشيو وبلاگ
خرداد 1392


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 21 خرداد 1392برچسب:, :: 19:26 :: نويسنده : فاطمه

 

خدایــــــــا
چرا تا زنده ایم
روانمان را شــــــاد نمی کنی ؟ !
همیکنه مردیم
شادروانمان می کنی ؟ !

.
.
.

دیدی آخر من را لمس کردی ؟
ولی حیف که سنگ قبر من احساس ندارد !

.
.
.

باید قمارباز باشی تا بفهمی فرق است بین ‘باختن’ و ‘بد’ باختن…

.
.
.

همین که فهمید غــــــــم دارم آتش گرفت . . .
به خودت نگیر رفیق !!!!!
سیـــــــــــــگارم را گفتم

.
.
.

تازگی ها از خواب که بیدار میشوم ، تازه کابوس هایم آغاز میشود.

.
.
.

خوش به حال فرهاد که تلخترین خاطره اش شیرین بود !…

.
.
.

حکایت ما آدم ها
حکایت کفشاییه که
اگه جفت نباشند
هر کدومشون
هر چقدر شیک باشند
هر چقدر هم نو باشند
تا همیشه
لنگه به لنگه اند
کاش
خدا وقتی آدم ها رو می آفرید
جفت هر کس رو باهاش می آفرید
تا این همه آدمای لنگه به لنگه زیر این سقف ها
به اجبار، خودشون رو جفت نشون نمی دادند...

.
.
.

خدایا مرا که آفریدی گارانتی هم داشتم ؟ دلم از کار افتاده. !

.
.
.

می دانی..؟
آدم های ِ ساده
ساده هم عاشق می شوند
ساده صبوری می کنند
ساده عشق می وَرزَند
ساده می مانند
اما سَخت دِل می کنند
آن وقت که دل ِ می کنند
جان می دَهند
سخت میشکنند
سخت فراموش میکنند
آدم های ِ ساده

.
.
.

دیروز دست هایش میان دست هایم بود
امروز عکسش
و فردا سیگار !

.
.
.

چه اشتباه بـزرگیست ، تلخ کردن زندگیمان
برای کسی که در دوری ما
شیرین ترین لحظات زندگیش را سپری میکند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: